Zdeněk Jarolím
Co Vám zajistím a na co se můžete spolehnout :-)
Ozvučování, DJing a focení, je můj koníček a zabývám se tím dlouhé roky. Jsem elektronik a tak je mi technika ozvučení a práce se světlem velmi blízká.
Rád fotím emoce, portréty, zábavné situace a tak v průběhu svatby fotím reportážně. V době oběda zpracovávám rychlý výběr v Adobe Photoshop a když se vrátíte z odpoledního focení, promítám již fotky na velkoplošné obrazovce. Plynule pak přecházím k taneční zábavě. Baví mne podílet se na bezvadném průběhu svatebního dne a podpořit svatební veselí.
Ve všech variantách, se o vše co má dělat svatební DJ nebo fotograf, postarám. V průběhu dne moderuji dopolední program, moderuji hry, aktivity a zábavu, vytvářím taneční nadšení a radost ze svatební oslavy.
Současně Vám poradím a případně pomohu v organizaci Vašeho velkého dne. Zpravidla spolupracuji na tvorbě harmonogramu dne, programu zábavy, aktivit a her, nebo sestavuji a koordinuji celou akci.
Postup komunikace, pokud se rozhodnete pro moje služby:
- Prostřednictvím webové stránky, nebo přímo e-mailem zašlete poptávku, kde uvedete termín, místo akce a počet osob.
- Na Váš e-mail zašlu ujištění volného termínu a veškeré podklady pro další jednání.
- Po seznámení s podklady zašlete vyplněný předtisk objednávky společně s vyplněným ceníkem služeb na e-mail. (V ceníku stačí vyplnit ve sloupci množství jedničkou a tím se přenese cena do sloupce a provede se automaticky výpočet celkové ceny).
- Následně si sjednáme termín videokonference přes messenger, kde si řekneme úvodní informace, a odpovím na všechny dotazy. Pokud bydlíte poblíž Pardubic (do 40 km), tak je vhodné se sejít osobně.
- Po schůzce doladíme program dne a zašlete vybrané skladby k obřadu a na první tanec.
- V průběhu doby, kdy jste na odpoledním focení, promítám Vaše fotky. Struktura výběru fotek je popsána v nabídce služeb, kterou Vám zašlu.
- Všechny podklady je potřeba zaslat nejdéle do 3 týdnů před svatbou. Je vhodné i posílat průběžně tak, jak máte věci připravené. Fotografie, případně video prosím zasílat přes např. "Úschovnu", kde nedochází k redukci kvality, jako v případě Facebooku, nebo nedovolí limit e-mailu poslat více fotek najednou.
- Týden před termínem svatby Vám zavolám a odladíme detaily, případně doplňující informace o realizaci akce - počasí, místo obřadu atd.
- Zásadní informace, texty, termíny, údaje apod., zasílejte na e-mail. Rychlé dotazy, rady a informace komunikuji na messengeru.
- Pro zajištění koordinace příjezdu a instalaci techniky potřebuji kontaktní osobu za snoubence a za obsluhu objektu v místě oslavy.